środa, 4 września 2013

Miłość na bogato

Na antenie VIVA ruszył nowy serial "Miłość na bogato" z Marcelą Leszczak w roli głównej (uczestniczką programu Top model). Serial miał okazać się hitem, lecz producentom chyba coś do końca nie wyszło... Z resztą przekonajcie się sami :)





Miłość na bogato - Sezon 1 - Odcinek 1

Justyna przyjeżdża do Warszawy. Marzy o karierzemodelki i ma nadzieję, że Marcela pomoże jej w świecie showbiznesu.
Już na pierwszym castingu przekonuje się, że łatwo nie będzie... Wieczorem dziewczyna poznaje paczkę znajomych Marceli. Są młodzi, piękni i bogaci... lecz czy na pewno szczęśliwi?  Może się wydawać, że bogactwo chroni przed życiowymi niepowodzeniami, zawodami miłosnymi, kłótniami i płaczem. Nic bardziej mylnego! Pieniądze nie zmieniają codzienności w bajkę. Zazdrość pozostaje zazdrością, radość – radością, a zdrada jest tak samo gorzka..

W sieci już krążą memy i inne cuda na temat serialu. Niektóre najgłupsze teksty bohaterów z 1 odcinka "Miłości na bogato" to m.in.: "Zaproponowali mi, żebym została twarzą rajstop", "W Warszawie jest więcej predyspozycji", "Zjesz coś? Pomarańczę, anansa?". "O Jezu... To jest praca, tak? To jest co innego niż inne rzeczy, tak?"; "Janek to mój facet. Jesteśmy już od jakiegoś czasu ze sobą. Bardzo fajny facet. Najlepsza partia dla mnie. Ma super klub, modny klub w mieście. A ty jak tam?".



Pierwszy odcinek serialu możecie obejrzeć tutaj: Miłość na bogato - odcinek 1 online

Jakie macie zdanie na temat tego serialu? Hit czy kit? :) Piszcie w komentarzach!

4 komentarze:

haha totalny kicz:P te teksty mnie rozbroiły:p

Jakoś ten serial mnie do siebie nie przekonuje, ale muszę zobaczyć na własne oczy :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie - blog uzupełniam o vlogi :)

Kurczę, kolejny głupi serial a'la "Dlaczego Ja"?
Nie dziekuję...

Ileż można klepać to samo, ale obejrzę jeden odcinek dla wyrobienia własnej opinii. Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz